عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 5 دی 1395
بازدید : 140
نویسنده : سامان
پیکرتراشی با بادی‌جت یک پروسه کم تهاجمی است که با استفاده از قدرت آب به چربی‌زدایی از نواحی مورد نظر می‌پردازد. افرادی که در برابر رژیم‌های غذایی و ورزش کم می‌آورند، می‌توانند از پیکرتراشی با بادی‌جت که با کمک فشار آب انجام می‌گیرد، برای خلاص شدن از شر چربی‌های اضافی استفاده کنند.
 
پیکر تراشی (بادی جت) چیست؟
 
 
 


:: برچسب‌ها: مشاوره رایگان , پزشک متخصص , پزشک , کلینیک تخصصی پوست , مو , وزارت بهداشت , کلینیک ایران , زیبایی بینی , زیبایی پلک , تزریق ژل , تزریق بوتاکس ,
تاریخ : یک شنبه 5 دی 1395
بازدید : 167
نویسنده : سامان
آیا تا به حال شده است تا به کسی نگاه کنید و بگویید: “ظاهرا این بابا هوس یک مرغ سوخاری ۲ تکه با مخلفات‌اش کرده است.”؟ به احتمال زیاد این اتفاق برای‌تان نیافتاده است، اما شعبه‌ی چین مجموعه رستوران‌های KFC، دقیقا می‌خواهد این ایده را اجرا کند.
 
مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: آیا تا به حال شده است تا به کسی نگاه کنید و بگویید: "ظاهرا این بابا هوس یک مرغ سوخاری ۲ تکه با مخلفات‌اش کرده است.”؟ به احتمال زیاد این اتفاق برای‌تان نیافتاده است، اما شعبه‌ی چین مجموعه رستوران‌های KFC، دقیقا می‌خواهد این ایده را اجرا کند.
 
KFC به شما نگاه می‌کند و غذا پیشنهاد می‌دهد 




:: برچسب‌ها: KFC , شرکت چینی , رستوران هوشمند , رستوران , شرکت Baidu , غذا , مجله دیجی کالا ,
تاریخ : یک شنبه 5 دی 1395
بازدید : 113
نویسنده : سامان
نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی از عدم اجرای قانون بخشش جرایم وام های زیر ۱۰۰ میلیون تومان از سوی دولت انتقاد کرد.
 
خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی از عدم اجرای قانون بخشش جرایم وام های زیر ۱۰۰ میلیون تومان از سوی دولت انتقاد کرد.

شهباز حسن پور در جلسه علنی بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در تذکری خطاب به رئیس مجلس گفت:‌ شما به دوستان چپ و راست که دعوا می‌اندازند وقت صحبت می دهید اما به ما مستقلین که دغدغه مردم را داریم وقت نمی‌دهید.




:: برچسب‌ها: دولت و مجلس , بانک‌ , جریمه , علی لاریجانی , نماینده مردم سیرجان , وام ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com